4th BSS Forum - Focus on Sources - Agenda | Created by Pro Progressio

4th BSS Forum - Focus on Sources - Agenda | Created by Pro Progressio

4th BSS Forum - Focus on Sources - Agenda | Created by Pro Progressio

Agenda

Zapraszamy do zapoznania się z Agendą 4 BSS Forum

22.01.2020 Dzień 0 Dzień przed wydarzeniem uczestnicy z pakietem Hungry Birds będą mogli wziąć udział w City Tour oraz wieczornym bankiecie.
23.01.2020 Dzień 1 To już dziś! Zapraszamy na The BSS Forum oraz na Galę Outsourcing Stars.
09:00 - 10:00
  • Rejestracja

    Sala Główna
10:00 - 10:10
  • Otwarcie Forum

    Sala Główna
    Prelegenci:
10:10 - 10:20
  • Oficjalne Otwarcie Prezydenta

    Sala Główna
    Prelegenci:
10:20 - 10:40
  • Focus on (Re)sources - Miasto Poznań

    Sala Główna
    Prelegenci:
10:40 - 11:20
  • Poznań, Polska, Europa, Świat na mapie BSS

    Panel Dyskusyjny Sala Główna
    Prelegenci:
11:20 - 11:50

Przerwa kawowa

Strefa Networkingowa
11:50 - 12:30
  • Źródła Wzrostu

    Panel Dyskusyjny Sala Główna
    Prelegenci:
  • Rozwój Osobisty Menedżera

    Warsztat Sala Focus on Skills
    Prelegenci:
  • Źródła Ludzi

    Panel Dyskusyjny Sala Focus on HR
    Prelegenci:
12:30 - 13:30

Lunch

Strefa Networkingowa
13:30 - 14:10
  • Źródła wiedzy o doświadczeniach klienta

    Prezentacja Sala Główna
    Prelegenci:
  • Warsztat: Sprzedaż Zespołowa

    Warsztat Sala Focus on Skills
    Prelegenci:
  • Pracownik w centrum uwagi

    Panel Dyskusyjny Sala Focus on HR
    Prelegenci:
14:10 - 14:50
  • Źródła ulokowania biznesu

    Panel Dyskusyjny Sala Główna
    Prelegenci:
  • Warsztat: Sprzedaż Zespołowa

    Warsztat Sala Focus on Skills
    Prelegenci:
  • Źródła regulacji prawnych

    Prezentacja Sala Focus on HR
    Prelegenci:
14:50 - 15:20

Przerwa kawowa

Strefa Networkingowa
15:20 - 15:50
  • Co organizacje osiągnęły dzięki wdrożeniu RPA?

    Prezentacja Sala Główna
    Prelegenci:
15:50 - 16:30
  • Keynote Speech - Ollie O'Donoghue (HFS Research)

    Warsztat Sala Główna
    Prelegenci:
16:30 - 16:45
  • Zakończenie Forum

    Warsztat Sala Główna
    Prelegenci:
20:00 - 03:00

Oficjalne rozpoczęcie Gali Outsourcing Stars

Aula Artis
Wiktor Doktór CEO, Pro Progressio Wiktor Doktór jest wybitnym ekspertem branży outsourcingu i specjalizuje się w wielu obszarach związanych z nowoczesnymi usługami dla biznesu, włącznie z BPO, R&D, ITO, Call Contact Center oraz tematyką nearshoringu i offshoringu. Jest prezesem Pro Progressio – organizacji zajmującej się doradztwem i konsultingiem z zakresu nowoczesnych usług dla biznesu. Wiktor należy do grona najważniejszych osobowości outsourcingowych w Polsce i wielokrotnie był nagradzany za swój wkład w rozwój sektora usług dla biznesu w Polsce. Wiktor wraz z Pro Progressio są Partnerami dla Niemieckiego Stowarzyszenia Outsourcingu, IAOP, Global Sourcing Association i innych międzynarodowych organizacji outsourcingowych.
Sebastian Osuch Dyrektor Sprzedaży, Nowy Styl Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ze specjalnością: Inwestycje Kapitałowe i Strategie Finansowe Przedsiębiorstw. W Grupie Nowy Styl od blisko 9 lat. Pracując jako Project Manager koordynował i wspierał największe projekty sprzedażowe w Polsce. W kolejnych latach był odpowiedzialny za kreowanie działań sprzedażowych, głównie w południowej Polsce. Od trzech lat koordynuje strategię Grupy Nowy Styl dla specjalistycznego rynku BPO/SSC/ITO. Odpowiada za kreowanie nowej koncepcji podejścia do branży, opartej na tworzeniu interdyscyplinarnych zespołów łączących działania sprzedażowe, HR, marketingowe z profesjonalistami z tych obszarów. Od stycznia 2018 roku zarządza sprzedażą w miastach regionalnych w Polsce
Wojciech Strózik Manager, Podcaster, Specjalista w zakresie zarządzania ludźmi i procesami. Od ponad dwudziestu lat buduje zespoły, rozwija ludzi i motywuje do efektywnej pracy. Tworzy procesy, w których ludzie odgrywają ważną rolę. Prowadzi szkolenia, warsztaty i występuję publicznie inspirując do ruszenia z miejsca. Interesuje się samodoskonaleniem, a na drodze w poszukiwaniu pasji odkrył podcasty. Dziś jest gospodarzem dwóch kanałów. W jednym wraz z gośćmi porusza tematy związane z rozwojem osobistym, a w drugim … czyta bajki dzieciom. Oba projekty dopełniają jego aktywność zawodową i pozazawodową. Powodują, że stale się uczy i doświadcza nowych rzeczy, a wspiera go w tym jego motto, że „nigdy nie jest za późno”.
Radek Mierzejewski Managing Director, DFDS Polska Radek jest szefem DFDS Polska i ma ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie przywództwa finansowego, zgodności z przepisami i zarządzania zmianą. W Europie tworzył i prowadził szereg operacji biznesowych, w tym studia wykonalności, migracje i zadania doradcze. W Australii zajmował stanowiska wyższego szczebla w zakresie finansów, w tym jako CFO dla australijskich spółek giełdowych, gdzie publikował liczne raporty roczne, był zaangażowany w pierwszą ofertę publiczną w wysokości 100 milionów USD i wygrał kategorię regionalną Deloitte Fast50 dla nowozelandzkiej firmy zajmującej się sprzedażą detaliczną energii elektrycznej. Radek rozpoczął karierę jako audytor, jest dyplomowanym księgowym i ukończył studia MBA na University of Otago i Copenhagen Business School.
Elias van Herwaarden Prezes, Location Perspectives Elias ma ponad 30-letnie doświadczenie biznesowe na stanowiskach kierowniczych w Price Waterhouse - Plant Location International, Andersen Business Location Services i globalnych strategiach lokalizacyjnych Deloitte. Konsultował ponad 750 firm w obszarze globalnych decyzji dotyczących lokalizacji i zaopatrzenia oraz doradzał przy ponad 120 projektach usług biznesowych. Niedawno założył organizację Location Perspectives, zapewniając praktyczne wsparcie w wyborze lokalizacji, optymalizacji biznesowej, geolokalizacji i realizacji projektów. Regularnie wypowiada się na temat outsourcingu, uczy strategii biznesowej na dwóch uniwersytetach i jest członkiem Site Selectors Guild.
Paweł Łopatka Vice President and Poland Country Manager, SoftServe Dyrektor Zarządzający SoftServe Poland. Doświadczony Senior Manager, działający w obszarze rozwoju biznesu i realizacji projektów w regionie EMEA i APAC. Absolwent Politechniki Opolskiej, Abertay University w Dundee oraz studiów doktoranckich na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Zdobywał międzynarodowe doświadczenie w takich firmach jak: Redknee, Nokia, Siemens i BBC Scotland. Konsultant ds. strategii i doradca ds. technologii w obszarach fintech, retail czy technologii cyfrowej. W 2018 roku został wybrany Menedżerem Roku w konkursie Fundacji Pro Progressio.
Iwona Grochowska CEO, Nais Od czterech lat CEO Nais, polskiej aplikacji all-in-one dla firm do budowania satysfakcji, zaangażowania, nagradzania i doceniania pracowników. Bazuje na People Analytics, dostarczając wiedzę o tym: czy i w jaki sposób działania związane z docenianiem, w tym benefitowe, pracodawcy przekładają się na poziom satysfakcji i zaangażowania pracowników. Nais w 2019 r. został wyróżniony Złotymi Skrzydłami HR Innovations za innowacyjne rozwiązanie dla HR. Iwona Grochowska jest psychologiem, coachem, trenerem biznesu i menedżerem zmiany.
Wojciech Iwulski Członek Rady Dyrektorów , Stowarzyszenie Interim Managers (SIM) Członek Rady Dyrektorów Stowarzyszenia Interim Managers (SIM) oraz Lider Trójmiejskiego Oddziału SIM. Jest absolwentem Wydziału Ekonomicznego UG oraz Programu Executive MBA Uniwersytetu Illinois w USA. Specjalizuje się w zarządzaniu zmianą i rozwojem organizacji w MŚP. Swoją pozycję ekspercką w segmencie B2B zbudował podczas 16 lat kariery zarządczej w organizacjach o różnej skali i zasięgu. Główne obszary do współpracy: budowanie i wdrażanie strategii firmy, restrukturyzacja w obszarze Sprzedaży i Zakupów, konsultacje dla kadry managerskiej w niezbędnych obszarach operacyjnych.
Wojciech Herra Keynote & Motivational Speaker, Sales & Leadership Consultant, WH Performance Consulting Jestem przede wszystkim sprzedawcą. Jeśli jest coś co naprawdę lubię robić to sprzedaż. Uwielbiam podjąć decyzję, że dana firma będzie moim Klientem, a następnie przeprowadzić cały proces sprzedaży. Poza tym jestem przedsiębiorcą. Prowadzę butikową firmę szkoleniowo-doradczą oferującą swoim Klientom rozwiązania ukierunkowane na zwiększenie efektywności sprzedaży. Od zawsze sprzedaję do Klientów biznesowych i korporacyjnych. Przeszedłem przez wszystkie etapy rozwoju. Od młodszego konsultanta i umawiania spotkań z Klientami swoim starszym kolegom, poprzez konsultanta, senior konsultanta, aż po partnera międzynarodowej firmy doradczo-szkoleniowej na Polskę. Moje motto: „Ludzie komplikują sprawy, z obawy przed prostymi rozwiązaniami”. Uwielbiam dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi pokazując, że sprzedaż do Klientów biznesowych naprawdę jest prosta … tylko trzeba ją zrozumieć.
Michał Lisawa Adwokat, Baker McKenzie Michał jest prawnikiem specjalizującym się w prawie pracy oraz prawie HR. Posiada wieloletnie doświadczenie w sprawach związanych z zatrudnianiem pracowników, restrukturyzacją zatrudnienia, politykami HR, pracą tymczasową oraz sporami pracowniczymi. Specjalizuje się także w tematyce relacji ze związkami zawodowymi oraz kwestiach HR przy transakcjach i reorganizacji przedsiębiorstw. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego i Edynburskiego oraz SGH w Warszawie. Od wielu lat związany z największymi międzynarodowymi kancelariami prawnymi w Polsce. Zajmuje stanowisko Counsel i współzarządza Działem Prawa Pracy w Baker McKenzie w Polsce.
Artur Skiba Prezes Zarządu, Antal Wiceprezes Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Absolwent SGH, Southern Denmark University w Odense oraz IESE Business School w Barcelonie. W 2000 roku rozpoczął pracę w Antal International, a już w 2004 roku objął funkcję dyrektora zarządzającego. Jako ekspert z zakresu doradztwa personalnego, rekrutacji i zarządzania wprowadził efektywną strategię biznesową, która zapewniła firmie miejsce lidera na polskim rynku. Otwarcie biur regionalnych we Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie i Gdańsku przyczyniło się do wzrostu liczby pracowników oraz rozszerzenia usług o obszar m.in. contractingu, doradztwa personalnego, employer brandingu czy market research. W 2013 roku doprowadził do połączenia Antal International w Polsce z grupą kapitałową Work Service, obejmując funkcję Prezesa Zarządu. Rozwój struktur marki Antal w Czechach, na Słowacji oraz marki Enloyd, świadczącej usługi rekrutacyjne na Węgrzech był kolejnym etapem strategii rozwoju w regionie. Rok 2019 to innowacyjne projekty oparte o model crowdsaffing - Recruitment Exchange (REX), rozwiązania z obszaru RPA, które wyznaczają nowy kierunek w obszarze HR i szeroko pojętej rekrutacji oraz aktywne wspieranie bezpośrednich inwestycji zagranicznych (FDI).
Stephan Fricke CEO, Niemieckie Stowarzyszenie Outsourcingu Prezes i szef rady doradczej niezależnego Niemieckiego Stowarzyszenia Outsourcingu i Niemieckiego Stowarzyszenia Automatyzacji Procesów. Wraz ze stowarzyszeniami koncentruje się na poprawie warunków rynkowych dla usług IT, BPO i SSC, a także dla automatyzacji procesów w Niemczech i Europie. Jest stałym mówcą i pisarzem na temat rynków, ich stanów i dostawców usług, a także wpływu na społeczeństwa i gospodarki. Jest także redaktorem naczelnym czasopisma Outsourcing Journal i RPA Journal, koncentrując się na wymianie wiedzy od doświadczonych ekspertów branżowych z Niemiec, Europy i innych rynków. Doradza firmom w zakresie ich strategii i działań na rynkach niemieckich, zapewniając indywidualne badania rynku i wsparcie kampanii komunikacyjnych.
Monika Smulewicz Dyrektor Zarządzająca, Grant Thornton Dyrektor Zarządzająca outsourcingiem rachunkowości, kadr i płac w Grant Thornton. Odpowiada za kształtowanie oferty, procedur oraz standardów świadczenia usług outsourcingowych. Podejmuje kluczowe decyzje w zakresie rozwoju biznesu oraz działań komunikacyjno-marketingowych. Czuwa nad realizacją kilkuset kontraktów outsourcingowych, efektywnie kontrolując i zarządzając pracą kilkudziesięciu zespołów. Pasjonatka prawa pracy z 20 letnim doświadczeniem. Założycielka Akademii Mistrzostwa Kadrowo-Płacowego „O kadrach i płacach z pasją”. Pomaga specjalistom w osiągnięciu mistrzostwa zawodowego, a pracodawcom i przedsiębiorcom zapewniam spokojny sen. Jej misją jest edukacja i integracja środowiska HR.
Andon Simeonov Członek Zarządu, AIBEST - Association of Innovation, Business Exellence, Services and Technology Andon jest wiceprezesem i szefem w SoftServe Bułgaria. Ma ponad 17-letnie doświadczenie w zarządzaniu ludźmi i organizacjami w ciągle zmieniającym się i dynamicznym środowisku. Andon swoje doświadczenie zdobywał na stanowiskach managerskich w takich firmach jak Megalan, Mnetwork i Mobiltel (część grupy Telecom Austria). Uzyskał tytuł magistra telekomunikacji na Politechnice w Sofii, Executive MBA na Wiedeńskim Uniwersytecie Ekonomii i Administracji Biznesu oraz tytuł magistra Ekonomii i Administracji Biznesu na Uniwersytecie Minnesoty. Jest liderem bułgarskiej społeczności absolwentów WU Executive i mentorem w Founder Institute. Andon wykłada na Uniwersytecie w Płowdiwie i wspiera jako mentor młodzieżowe stowarzyszenie Innovation Camp. Od września 2019 r. jest członkiem zarządu AIBEST (wcześniej Bułgarskiego Stowarzyszenia Outsourcingu).
Mateusz Wójtowicz Managing Partner, devire.digital Managing Partner devire.digital, strategicznej agencji Employer Brandigowej z sercem w digitalu.
Krzysztof Misiak International Partner | Head of Office Agency & Board Member, Cushman & Wakefield Poland Krzysztof Misiak związany jest z międzynarodową firmą doradczą Cushman & Wakefield od 2007 roku i od ponad 12 lat jest kluczowym członkiem zespołu w dziale powierzchni biurowych. Z powodzeniem wprowadził markę Cushman & Wakefield na główne rynki regionalne. W październiku 2018 roku został nominowany na szefa działu powierzchni biurowych w Polsce. Krzysztof uczestniczył w ponad 280 transakcjach najmu na 475 tys. mkw. Wśród jego klientów znajdują się takie firmy jak: Capgemini, State Street, Infosys, Kemira, Brown Brothers Harriman, Thomson Reuters, Takeda, Generali, Millennium Bank, Unilever, Deloitte, Axa, Citi, Bank Handlowy i UPC.
Wojciech Karpiński GBS Center Director, Amway Business Centre Europe Wojciech od 2015 roku prowadzi Regionalne Centrum Biznesowe Amway w Polsce. Centrum obecnie zatrudnia 400 osób i świadczy szeroki zakres usług: Finansowe, Analityczne i Planistyczne, Marketingowe, z obszaru cyfrowego, IT, Zarządzania Projektami i Integracyjne, Obsługę Klienta oraz HR. Przez ostatnie 10 lat pracował w Infosys BPO, zdobywając doświadczenie w dziedzinie finansów i zakupów, relacji z klientami i rozwoju biznesu. Na swoim ostatnim stanowisku, w roli Global Operations Head, był szefem operacji finansowych i zakupów w 6 globalnych lokalizacjach dla największego klienta produkcyjnego. Nieustanny promotor LEAN i namiętny lider zmian.
Ollie O'Donoghue Senior Vice President, Research, HfS Research Ollie O’Donoghue jest Wiceprezesem ds. Badań w dziale usług IT. Dzięki dziesięcioletniemu doświadczeniu w branży usług IT - w roli praktyka i analityka badań - Ollie rozumie wpływ usług IT na nowoczesne środowisko biznesowe. Swoją pracę dzieli między czasem spędzonym ze swoim zespołem absolwentów, a rozwojem badań HFS w zakresie usług IT oraz agentów Digital Change. Zajmuje się także zarządzaniem talentami.
Kerry Hallard President , Global Sourcing Association Kerry jest futurystą, często wypowiadającą się na temat wyzwań i szans dla branży sourcingu. Kerry koncentruje się na zwiększaniu obecności i dobrego wizerunku reputacji branży sourcingu na całym świecie poprzez rozwój i rozpowszechnianie standardów i kwalifikacji. Kariera Kerry to ponad 20 lat doradztwa strategicznego i komunikacji korporacyjnej w obszarze zaawansowanych technologii i relacji B2B, reprezentując między innymi następujące firmy: ICL; Lexmark; IBM; KPN Qwest; Avaya; Crystal Decisions i Cincom. Kerry otrzymała tytuł MBA od Kingston Business School w 2004 roku. Przed rozpoczęciem kariery w dziedzinie komunikacji Kerry pracowała w dziale IT usług ubezpieczeniowych Eagle Star. Ukończyła University of the West of England z wyróżnieniem w zakresie języków współczesnych i systemów informatycznych.
Hubert Abt CEO & Founder, New Work Hubert jest obecny w branży nieruchomości od ponad 30 lat. W trakcie swojej kariery pracował jako pośrednik, deweloper nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych i założył jeden z pierwszych funduszy nieruchomości dla Mezzanine Capital for Developments. W 2013 r. Hubert założył biura New Work w Budapeszcie, które od czasu swojego powstania rosły w tempie 100% z roku do roku. Dziś firma jest notowana na drugim miejscu w Europie Środkowo-Wschodniej, jest obecna w ponad 25 lokalizacjach w 12 miastach i 5 krajach.
Piotr Boulange Manager, WeWork Labs WeWork Labs Manager oraz Dyrektor Founder Institute Warszawa, Ekspert w dziedzinie coworkingu. Socjolog, uzyskał dyplom Executive MBA, obecnie ekspert i badacz zjawiska coworkingu, pracuje nad doktoratem na temat wpływu przestrzeni coworkingowej na człowieka i jego pracę. Doradzał i współpracował zarówno z korporacjami (ING, T-Mobile, Orange, BIK i BIG InfoMonitor) jak i ze startupami (eSKY, Gruper, ClockWork, Taxify, Pozamiatane.pl). Wykłada gościnnie na SGH. Biega w ultra maratonach.
Laisvis Makulis Head of Business Services & ICT, Invest Lithuania Laisvis Makulis dołączył do Invest Lithuania w 2013 roku. Po 2 latach pracy prowadząc szereg procesów mających na celu przyciągnięcia inwestycji zagranicznych na Litwę, awansował i został szefem pionu usług biznesowych i ICT. Główne projekty GBS i ICT, którymi się zajmuje obejmują: AmerisourceBergen, Booking.com, Dana Incorporated, Danske Bank, Moody´s, Nasdaq, McKesson, Outokumpu, Swedbank, Telia, TransUnion, Western Union i inne. Makulis uzyskał tytuł licencjata z ekonomii biznesu na Uniwersytecie w Liverpoolu (Wielka Brytania) oraz tytuł magistra zarządzania międzynarodowego na Royal Holloway University of London (Wielka Brytania).
Bartosz Guss Zastępca Prezydenta Miasta Poznania , Urodzony w Warszawie. Jest absolwentem prawa na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Od 2000 roku związany z Urzędem Miasta, od wielu lat odpowiada za nieruchomości miejskie w Poznaniu. W 2018 roku został mianowany na Zastępcę Prezydenta Miasta Poznania. Jest odpowiedzialny za pozyskiwanie oraz wsparcie inwestorów, miejską ofertę nieruchomości, zrównoważoną politykę przestrzenną i usługi komunalne. Prywatnie uprawia triatlon i bieganie, w tym roku po raz pierwszy zdobył tytuł Ironmana w Barcelonie. Jego pasja są podróże, wędrówki po górach oraz czytanie książek historycznych.
Krzysztof Herdzik Trener w obszarze przywództwa i innowacji, herdzik.pro Trener i doradca w zakresie przywództwa i innowacji. Lider, Przedsiębiorca i Innowator. Branży BSS pomaga w rozwoju managerów i zwiększaniu ich innowacyjności. Absolwent Harvard Business School w dziedzinie Innowacji. Wykładowca Zarządzania Zmiana na SWPS. Pracuje globalnie. Zakładał i zarządzał pierwszym BPO w Trójmieście. Centrum zostało wyróżnione jako najlepszy pracodawcą przez firmę AON oraz najlepsze BPO przez Fundację Pro Progressio. Wyróżniony tytułem najlepszego managera BPO w Europie Środkowo Wschodniej. Współzałożyciel i Vice President amerykańskiego startupu technologicznego Fourpointzero. Autor podcastu Lider 4.0. o nowoczesnym przywództwie i innowacjach.
Jacek Jaśkowiak Prezydent Miasta Poznania , Urodzony w Poznaniu. Jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji w Poznaniu. Od 2014 roku pełni funkcję Prezydenta Miasta Poznania. Jest Prezydentem najdynamiczniej rozwijającego się miasta w Polsce, w którym od lat bezrobocie utrzymuje się na najniższym poziomie w kraju. Podczas jego kadencji dwukrotnie wzrosło zatrudnienie w sektorze usług nowoczesnych, a miasto osiągnęło poziom ponad pół miliona metrów kwadratowych powierzchni biurowej. Jacek Jaśkowiak od lat wspiera różnorodność - jako pierwszy Prezydent Miasta w Polsce szedł w Paradzie Równości oraz występował w obronie uchodźców. Prywatnie Jacek Jaśkowiak ceni sobie teatr oraz twórczość Jacka Kaczmarskiego. Jego pasją jest sport, w szczególności boks.
Michał Łakomski Pełnomocnik Prezydenta ds. Smart City , Miasto Poznań Ukończył studia magisterskie z zarządzania na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studia podyplomowe w zakresie „Aplikacji internetowych i mobilnych”. Jest Zastępcą Dyrektora w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Poznania, gdzie nadzoruje obszar systemów zarządzania, usług informacyjnych i bezpieczeństwa informacji. Jest wielkim entuzjastą technologii cyfrowych i geekiem. Od października 2017 roku pełni funkcję Pełnomocnika Miasta Poznania ds. Smart City.
Katarzyna Sobocińska Zastępczyni Dyrektora Biura Obsługi Inwestorów, Miasto Poznań Z wykształcenia ekonomistka, od ponad 20 lat związana z Urzędem Miasta Poznania, od 2017 roku Zastępca Dyrektora Biura Obsługi Inwestorów. Jest odpowiedzialna za kompleksową obsługę firm zainteresowanych inwestowaniem w Poznaniu oraz wsparcie inwestorów już działających w mieście. Posiada szeroką wiedzę na temat sektora nowoczesnych usług dla biznesu, dlatego na co dzień współpracuje z wieloma międzynarodowymi markami (np. MAN, Carlsberg, Franklin Templeton, Capgemini, Egnyte, czy Newell), które rozwijają w Poznaniu swoje projekty. Jest wielbicielką żagli, jogi i ekologii.
Michał Maksalon RPA Developer, Digital Workforce Pracuje w Digital Workforce jako akredytowany developer Robotic Process Automation (RPA). W branży automatyzacji procesów od ponad roku. Wcześniej przez siedem lat związany był z sektorem finansowym, gdzie pracując bezpośrednio na systemach bankowych dostrzegł potrzeby i możliwości wprowadzenia cyfrowych pracowników.
Szymon Witek Developer, Digital Workforce Jest developerem z ponad czteroletnim doświadczeniem w automatyzacji procesów biznesowych. Podczas swojej kariery realizował różnorodne projekty przy użyciu technologii, takich jak .NET, SQL czy RPA. Jego doświadczenie obejmuje wszystkie aspekty cyklu automatyzacji: od planowania koncepcji projektu, przez dokumentowanie, realizację, testowanie oraz późniejsze wsparcie rozwiązania. Z Digital Workforce związany od 2017 roku.